fredag 19 oktober 2012

Vecka 42

Idag blev jag klar med min fjärde Mlp portätt på Twilight Sparkle, hon är i sitt hemliga bibliotek. Jag har också scannat in alla färdiga bilder så att de finns i bra bildkvalite. Jag ska också försöka skriva klart  mitt manus och filma och lägga ut den recuting video till andra kreativa människor runt om världen som tycker om mlp.

Det här är det jag har skrivit än så länge på mitt manus,


Manus, Mlp Art exhibition Sweden  

Hello internet and fellow bronies! My name is Marina Palm and i am here to talk about a art exhibition that is all about my litte pony friendship is magic. The mening of this exhibition  is to show how good mlp is and insipire others to go watch this show. I was hopeing if you could help me out. since i am only one person so i can only give my own impression of this show and i want other artist interpetations of this show and why they love it so mutch. It can be video, music, comics, flash animations , tradional art , a letter how you became a brony ec. You can basicly do any kind of artform.  


Här är de scannade porträtten ! Har bara Applejack och Fluttershy kvar att göra.









1 kommentar:

  1. Snygga bilder. Går det att taggan att de som är intresserde at bidra till att säga vad de tyckermom mpl hittar till din sida?

    SvaraRadera